Programul de donatii Cisco pune la dispoziția organizațiilor neguvernamentale înregistrate în Programul TechSoup și eligibile, numeroase echipamente hardware de rețea cu fir sau fără fir. Prin acest Program, organizația dumneavoastră poate solicita toate echipamentele și hardware-ul Cisco necesare pentru a crea o rețea funcțională (ar putea și necesare cablări suplimentare).

 

Solicitarea de produsele Cisco trebuie să conțină doar produse Cisco

Atunci când solicitați prin TechSoup, instrumente de tehnologie de la parteneri diferiți, trebuie să plasați solicitări diferite pentru fiecare dintre ei. Altfel spus, produsele Cisco trebuie plasate singure într-o solicitare TechSoup.

 

Criterii de eligibilitate și restricții

O organizație eligibilă poate solicita într-un an fiscal (1 iulie - 30 iunie) produse Cisco a căror taxe de administrare nu depășesc suma de 4.800 USD. Un an fiscal începe la 1 Iulie și se încheie la 30 iunie a următorului an.

Într-un an fiscal, puteți plasa oricâte solicitări sunt necesare organizației dumneavoastră, însă suma totală a taxelor de administrare pentru toate solicitările NU poate depăși valoarea de 4.800 USD.

Atenție: Organizațiile afiliate organizațiilor nationale care au mai mult de 20 de sedii secundare, NU sunt eligibile să acceseze donații Cisco prin acest program. Această regulă se aplică chiar dacă organizația afiliată este o entitate separată și nu este finantață de organizația națională. Un exemplu de organizație națională: Crucea Roșie.

Consultați pagina de eligibilitate și restrictii pentru a verifica dacă organizația dumneavoastră este eligibilă și cum poate participa în acest program.

 

Livrarea produselor de hardware Cisco

Ca urmare a crizei din industria semiconductoarelor, timpii de livrare sunt mai mari decât de obicei. Vă puteți aștepta ca solicitarea organizației dumneavoastră să fie îndeplinită în termen de 26 de săptămâni de la data aprobării.

Acest interval de timp include: procesarea solicitării, fabricarea produsului, expedierea și livrarea lui.

Toate produsele din Programul de donații Cisco pot suferi modificări sau întârzieri, fără notificare prealabilă. Cisco își rezervă dreptul de a înlocui oricând produsele solicitate cu produse care au o funcționalitate echivalentă.

O solicitare Cisco plasată prin TechSoup poate fi anulată cu maxim 65 de zile înainte de data estimată a livrării produselor.

 

Serviciul SMARTnet de asistență și retur

Produsele hardware Cisco obținute prin TechSoup includ un contract SMARTnet valabil 5 ani. Prin SMARTnet, organizațiile pot instala și întreține sistemele Cisco accesate. Beneficiile SMARTnet includ: asistență tehnică, înlocuirea sau repararea produselor deteriorate și actualizări software.

La expirarea contractului SMARTnet, vă recomandăm cu tărie să reînnoiți anual acordul de suport și asistență SMARTnet (din surse proprii), pentru toată perioada în care detineți echipamentul sau până când acesta va fi scos din uz, iar Cisco nu va mai acorda suport pentru el (EOL – end-of-life). Aflați cum să vă înregistrați și cum să accesați aceste avantaje.

Dacă produsele hardware sunt deteriorate la livrare și sunt inoperabile, utilizați garanția Cisco sau contractul SMARTnet al organizației dumneavoastră.

Dacă produse Cisco livrate sunt diferite de cele solicitate și nu fac obiectul înlocuirii lor de către Cisco (conform regulilor de mai sus – secțiunea Livrarea produselor de hardware Cisco), atunci vă rugăm să trimiteti un e-mail către support@techsoup.ro în termen de 20 de zile de la primirea produselor hardware. Mesajul trebuie să aibă titlul „CERERE DE RETUR CISCO” și să includă următoarele informații:

  • Numele organizației,
  • Numărul solicitării prin Programul TechSoup (îl găsiți în factura proforma, sub forma #xxxxxx)
  • Lista produselor hardware Cisco pe care le returnați,
  • Motivul de retur al produselor hardware.

Un reprezentant al Programului de donații Cisco va examina solicitarea dumneavoastră și vă va contacta pentru a confirma sau nu returul.

Pentru alte aspecte legate de produse, Cisco NU acceptă, de regulă, retururi. Cu toate acestea, dacă sunt circumstanțe speciale pe care ați dori să le examinăm, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu informațiile enumerate mai sus.

Pentru a primi rambursarea taxelor de administrare achitate, produsele de hardware trebuie returnate în termen de 20 de zile de la livrarea tuturor produselor Cisco pe care le conține solicitarea dumneavoastră.

 

Resurse suplimentare pentru organizații nonprofit:

Programul de recuperare și reciclare Cisco

Cisco este o companie ecologică. Produsele Cisco donate care nu mai sunt utile sau care au ieșit din uz pot fi returnate către Cisco prin intermediul Programului Takeback și Recycle. Programul este deschis tuturor utilizatorilor de echipamente Cisco, precum și mărcilor sale asociate și filialelor acestora.

Programul de granturi de produse Cisco

Programul de granturi de produse Cisco este o altă optiune prin care unele organizații nonprofit pot primi produse de rețea Cisco. Acest program oferă, ca donații, pachete individuale de echipamente de rețea non-standard, pentru anumite organizații nonprofit, selectate de Cisco. Pentru mai multe informații, consultați Programul de granturi de produse Cisco.

Organizațiile eligibile pot accesa produse hardware ca donații fie prin Programul de donatii Cisco disponibil prin TechSoup, fie prin Programul de granturi de produse Cisco, însă NU pot accesa donatii prin ambele programe în același an fiscal. (Un an fiscal este perioada de timp cuprinsă între 1 iulie și 30 iunie a anului următor).

 

Servicii de consultanță externă

Dacă organizația dumneavoastră nu are în echipă o persoană responsabilă de rețea sau un expert IT, ar trebui să ia în calcul contractarea unui consultant extern. Taxa de administrare pentru produsele harware Cisco NU include serviciul de instalare a echipamentului de rețea accesat.