FAQ despre Programul de credite Amazon Web Services pentru organizații non-profit

Ce este Amazon Web Services?

Amazon Web Services (AWS) este o platformă securizată de servicii cloud care oferă putere de calcul, stocare de baze de date, livrare de conținut și alte funcționalități pentru a ajuta organizațiile să se diversifice și să crească.

Află mai multe despre AWS. Dacă ești nou la AWS sau vrei să devii mai informat despre serviciile sale, te rugăm să consulți videoclipurile introductive AWS, laboratoarele și studiile de caz despre organizațiile non-profit.

Ce este programul de credite AWS pentru organizații non-profit?

Programul de credite AWS pentru organizații non-profit oferă acces la credite AWS care ajută organizațiile non-profit să implementeze soluții bazate pe cloud pentru a-și atinge obiectivele misiunii fără investiții în avans în infrastructura fizică.

AWS, prin intermediul TechSoup, va acorda o finanțare de 2.000 de dolari în credite AWS pe parcursul unui an fiscal (1 iulie - 30 iunie) pentru organizațiile non-profit eligibile înregistrate în Programul TechSoup Romania. Organizațiile pot folosi aceste credite pentru a achita taxele de utilizare pentru toate serviciile de cloud AWS la cerere, disponibile în funcție de regiune. Aceste credite nu sunt valabile pentru Amazon EC2 Reserved Instances, Amazon Mechanical Turk, AWS Marketplace, Amazon Route53 înregistrare sau transfer de nume de domeniu, sau orice taxă în avans pentru orice serviciu. Ele pot fi folosite pentru a achita taxele lunare de utilizare a serviciului de asistenta si suport.

Cu AWS, organizațiile non-profit nu trebuie să facă mari investiții inițiale în hardware și să-și petreacă timpul și eforturile în gestionarea de hardware. În schimb, organizațiile pot achiziționa resurse de calcul de tipul și mărimea potrivită necesare pentru a-și conduce organizația și a se concentra asupra misiunii lor.

Vezi serviciile oferite de Amazon Web Services pentru organizațiile non-profit la nivel global.

Organizația mea este eligibilă pentru programul de Credite AWS pentru organizații non-profit?

Consultă pagina privind eligibilitate și restricțiile pentru a studia eligibilitatea organizației tale in acest program.

Ce este Amazon Free Tier?

Pe lângă Programul de credite AWS pentru organizații non-profit, AWS oferă și nivelul gratuit - AWS Free Tier – pentru toți clienții noi, timp de 12 luni de la data înscrierii organizației. AWS Free Tier este o ofertă separată de Programul de credite AWS și le permite clienților noi să folosească gratuit unele servicii AWS până la anumite limite de utilizare. AWS Free Tier este disponibilă numai pentru un singur cont per organizație.

AWS recomandă ca potențialii beneficiari ai finanțării să se înscrie la AWS Free Tier înainte de a cere această ofertă. Trebuie să ții cont că primirea creditelor AWS nu va reseta perioada de 12 luni a AWS Free Tier.

În cele mai multe cazuri, organizațiile vor folosi atât Programul de credite AWS pentru organizații non-profit cât și AWS Free Tier. Această combinație poate ajuta organizațiile să utilizeze infrastructura cloud a AWS pe bază de plată prin redistribuire, pentru a găzdui site-uri web și software de strângere de fonduri, pentru a stoca și analiza date și pentru a dezvolta noi sisteme.

De ce am nevoie de un cont AWS pentru a solicita această finanțare?

Este necesar un cont AWS, cu numele organizației stabilit în câmpul Nume cont pentru a putea folosi creditele.

Dacă o organizație nu are un ID de cont AWS, aceasta poate să se înscrie pentru un cont AWS gratuit înainte de a putea solicita această finanțare.

Pentru a se deschide un cont AWS sunt necesare datele valide de card.

Cât timp pot folosi creditele?

Creditele sunt valabile doar pentru 12 luni începând cu data generarii lor în contul AWS. Dacă nu sunt folosite în aceste 12 luni, creditele expiră.

Ce se întâmplă după ce îmi folosesc toate creditele sau dacă expiră?

După utilizarea tuturor creditelor sau după trecerea celor 12 luni, cardul de credit asociat contului tău AWS va fi taxat la niveluri standard pentru toate serviciile utilizate.

AWS le recomandă organizațiilor să folosească Amazon CloudWatch pentru a-și fixa alerte de facturare, evitând astfel cheltuieli nedorite.

Pot reînnoi finanțarea după primul an?

Organizațiile pot să solicita o reînnoire a creditelor AWS prin intermediul TechSoup pentru a primi în fiecare an credite suplimentare.

Este posibil ca cererea mea pentru această finanțare să fie respinsă după ce plătesc taxa de administrator?

Nu. Numai organizațiile care sunt eligibile pentru această finanțare vor avea dreptul să o solicite și doar lor li se va percepe taxa de administrare.

Adobe Cloud - Intrebari frecvente

Intrebari frecvente despre Adobe pentru organizații nonprofit la Techsoup România

Important!

Programul Adobe Cloud este un program de discount prin care organizatiile neguvernamentale pot achizitiona abonamentul Adobe Cloud Plan. Acest abonament presupune o obligatie contractuala de minim un an si aveti optiunea de a plati fie lunar fie anual.

Cum se procedeaza?

1. Achitati taxa de administrare de 5 Euro, catre Asociatia TechSoup. Aceasta taxa nu poate fi returnata.

2. Ulterior, pe baza instructiunilor primite pe email, veti accesa pagina companiei Adobe pentru a achita pretul abonamentului direct catre compania Adobe. Puteti verifica tarifele actuale, dand click aici.

 

Aflati mai multe despre criteriile de eligibilitate, produsele care pot fi solicitate precum si despre procesul de descarcare si instalare.

Intrebari despre descarcarea si instalarea produselor

Care sunt cerintele de sistem pe care calculatorul meu trebuie sa le indeplineasca?

Pagina fiecarui produs cuprinde cerintele de sistem. Puteti gasi aceste cerinte pe pagina companiei Adobe. Pentru a vedea lista de produse, puteti accesa pagina Adobe pentru organizații nonprofit la Techsoup România.

 

Cum descarc si instalez produsele Adobe?

Este nevoie sa urmati instructiunile mentionate in e-mailul primit de la TechSoup Romania, avand subiectul "Solicitare Adobe #xxxxxx prin Programul TechSoup Romania".

Trebuie sa creez un cont Adobe, pentru a activa produsele?

Da. Pentru a putea descarca si instala produsele, trebuie sa va creati un cont Adobe, cu ajutorul urmatorilor pasi:

  1. Accesati pagina oficiala a companiei Adobe.
  2. Dati click pe Conectare (Sign In), apoi dati click pe Obtinere Adobe ID (Get an Adobe ID).
  3. Introduceti informatiile dumneavoastra si apoi dati click pe Abonare (Sign In).

 

De unde pot primi asistenta tehnica?

Pentru informatii despre descarcarea, instalarea si activarea produselor, va rugam sa accesati pagina Adobe dedicata resurselor de invatare si asistentei tehnice.

 

Intrebari despre Adobe pentru organizații nonprofit la Techsoup România

Care sunt produsele Adobe disponibile in cadrul Adobe pentru organizații nonprofit la Techsoup România?

Adobe ofera prin intermediul Programului TechSoup Romania donatii software si reducere la abonamentul de servicii Adobe Creative Cloud:

  • Donatii de produse software precum Adobe Acrobat Pro XI pentru Windows, Acrobat Pro XI pentru Mac si Photoshop Elements 13 & Premiere Elements 13 (aceasta varianta poate fi instalata pe ambele platforme, Windows si Mac). Organizatiile eligibile pot solicita pana la 4 produse Adobe in decursul unui an fiscal (1 Iulie – 30 Iunie).
  • Reducere la abonamentul de servicii Adobe Acrobat DC.

Organizatia mea este eligibila pentru Adobe pentru organizații nonprofit la Techsoup România?

Accesati pagina de restrictii a programului.

De ce exista o taxa de administrare pentru a avea acces la reducerea aplicata abonamentului Adobe Creative Cloud?

Taxa de administrare ajuta reteaua globala TechSoup sa extinda programele si serviciile destinate ONG-urilor, pentru a le sprijini sa foloseasca instrumente de tehnologie, in vederea indeplinirii misiunii lor.

Cate abonamente Adobe pot solicita?

Puteti solicita un numar nelimitat de abonamente Adobe, in functie de nevoile organizatiei. Pentru fiecare abonament trebuie sa faceti o noua solicitare, prin intermediul TechSoup. Fiecare abonament poate fi folosit de un singur untilizator si poate fi instalat pe doua calculatoare.

Serviciile din abonament pot rula intr-un browser?

Nu. Veti putea descarca si instala aplicatiile Creative Cloud pentru desktop, precum Photoshop, direct pe calculatorul dumneavoastra.

Pe cate calculatoare pot fi instalate serviciile Adobe Creative Cloud?

Serviciile pot fi instalate pe cel mult doua calculatoare. Acestea pot fi calculatorul de acasa, de birou, indiferent de platforma (Windows sau Mac). Este important sa retineti ca nu puteti rula simultan serviciile de pe ambele calculatoare. Daca doriti sa instalati serviciile pe mai mult de doua calculatoare, va trebui sa dezinstalati serviciile de pe unul din cele doua calculatoare.

Trebuie sa am conexiune la internet de fiecare data cand folosesc serviciile Adobe Creative Cloud?

Nu. Serviciile Adobe se instaleaza si ruleaza pe calculatorul dumneavoastra. Aveti nevoie de conexiune la internet doar in momentul in care descarcati serviciile pentru a fi instalate. Ulterior le puteti folosi offline, fara conexiune la internet. Utilizatorii unui abonament anual Adobe Creative Cloud pot folosi offline serviciile, pana la 99 de zile consecutive, in timp de utilizatorii unui abonament lunar pot folosi offline serviciile, pana la 30 de zile consecutive.

Sunt nevoit sa pastrez in cloud fisierele nou create?

Nu. Fisierele nou create pot fi salvate pe calculatorul dumneavoastra. Puteti oferi acces la fisiere altor persoane, dupa preferinta.

Serviciile Adobe Creative Cloud pot fi instalate si folosite pe calculatoare publice sau in biblioteci?

Nu. Acest program este destinat doar persoanelor (angajati si voluntari) din organizatii nonprofit.

Abonamentul Adobe Creative Cloud poate fi reinoit prin intermediul Programului TechSoup Romania?

Nu. Abonamentele de 1 an pot fi solicitate o singura data pentru o anumita persoana.

Organizatia mea a solicitat anterior serviciile abonamentului Adobe Cloud, la pretul de piata. Mai este eligibila organizatia, pentru a solicita abonamente cu reducere prin Programul TechSoup Romania?

Da. Abonamentele individuale existente sunt ineligibile pentru reducerea destinata organizatiilor nonprofit. Insa o organizatie poate solicita abonamente noi pentru persoane care nu au deja un abonament.

Abonamentele Adobe Creative Cloud pot fi transferate? Un abonament deja existent poate fi folosit de un voluntar sau angajat nou al organizatiei?

Abonamentele Adobe Creative Cloud sunt gestionate prin intermediul contului Adobe al persoanei care foloseste serviciile Adobe. Parola si adresa de email aferente acestui cont Adobe nu pot fi schimbate. De aceea este important ca persoana care va folosi serviciile Adobe, sa fie un voluntar sau angajat al organizatiei care va ramane in organizatia respectiva minimum 1 an, pe durata abonamentului.

Care sunt diferentele dintre Photoshop Elements si Photoshop CC?

Accesati pagina despre Adobe Photoshop Elements 13 vs. Adobe Photoshop CC.

 

Care sunt diferentele dintre Premiere Elements si Premiere Pro CC?

Accesati pagina despre Adobe Premiere Elements 13 vs. Adobe Premiere Pro CC.

Ce se intampla daca renunt la abonamentul Adobe Creative Cloud?

Daca renuntati la abonament in primele 30 de zile de la activare, veti primi inapoi toata suma platita catre compania Adobe. Daca renuntati dupa mai mult de 30 de zile de la activare, Adobe va returneaza jumatate din suma aferenta zilelor ramase pana la finalizarea perioadei contractuale. Acest abonament presupune o obligatie contractuala de minim un an. Indiferent daca platiti anual sau lunar, sunteti obligati sa platiti jumatatate din restul abonamentului.
Dupa ce renuntati, serviciile Adobe nu vor mai functiona. Insa, veti continua sa aveti acces la beneficiile gratuite ale unui abonament Creative Cloud, incluzand 2 GB spatiu stocare in cloud si anumite servicii.

Voi pierde toate fisierele dupa ce renunt la abonamentul Adobe Creative Cloud?

Nu. Inainte sa renuntati la abonament, puteti salva fisierele pe calculatorul dumneavoastra. Daca spatiul de fisiere salvate in cloud depaseste 2GB, atunci odata cu renuntarea la abonament, veti pierde fisierele salvate. Va recomandam sa le salvati din timp pe calculatorul dumneavoastra.