Program de donatii Autodesk si intrebari frecvente

  Intrebari despre Programul de donatii Autodesk

 

Care sunt produsele Autodesk disponibile prin Programul TechSoup?

Intrati pe pagina programului Autodesk pentru a consulta lista completa a produselor disponibile. Organizatiile eligibile calificate în program pot primi 2 abonamente pentru fiecare produs Autodesk in timpul unui an fiscal (1 Iulie – 30 Iunie). In anul fiscal urmator, acestea pot reinnoi abonamentul.

Produsul The Architecture, Engineering & Construction Collection, precum si produsul Design Collection includ AutoCad, in timp ce produsul Media & Entertainment Collection nu il include. Programul TechSoup Romania ofera si produsul Fusion 360 pentru Windows sau Mac precum si AutoCAD ca produse cu abonament separat.

 

Pot obtine licente pentru programele Autodesk in afara Programului TechSoup?

Toate produsele de software pe care Autodesk le ofera organizatiilor nonprofit se gasesc pe pagina Autodesk Donation Program page.

Daca solicitati licente suplimentare pe langa cele doua prevazute de Programul TechSoup sau daca Autodesk nu ofera prin Programul TechSoup produse de software de care sunteti interesati, le puteti solicita prin email pe adresa  technologyimpact@autodesk.com. Autodesk va revizui abonamentul si o sa va notifice prin email daca poate da curs solicitarii dumneavoastra.

In acest moment, prin Programul TechSoup, Autodesk ofera abonamente la produsele sale. Autodesk nu mai ofera licente permanente. Pentru mai multe informatii despre schimbarea licentelor permanente in licente pe baza de abonament, va rugam sa vizitati  Autodesk Perpetual License Changes FAQ.

As putea solicita produse Autodesk cu licenta permanenta?

Nu. Autodesk a adoptat modelul cloud si a inlocuit astfel licentele permanente cu licente pe baza de abonament/abonamente. Puteti solicita de la Autodesk mai multe informatii despre aceasta tranzitie de la perpetual licenses la licente cu abonament. 

Ce presupune noul model de licenta pe baza de abonament pentru utilizatorii care detin deja o licenta permanenta?

Utilizatorii existenti vor continua sa foloseasca licenta permanenta cat timp vor dori. Cei ce doresc sa isi actualizeze programul cu versiuni ale programelor de dupa anul 2016, vor trebui sa accepte o oferta de abonament. Abonamentele includ atat actualizarile in curs cat si cele mai noi versiuni si imbunatatiri, spatiu de stocare pe cloud, precum si produse avansate de asistenta  din partea Autodesk. Fiecare abonament este valabil un an. La finalul perioadei de abonament, utilizatorul trebuie sa reinnoiasca abonamentul prin Programul TechSoup pentru a putea utliza si beneficia in continuare de produsele Autodesk. Puteti solicita de la Autodesk mai mult informatii despre aceasta tranzitie la licentele cu abonament.

Care sunt conditiile de eligibilitate ale Programului de donatii? Va rugam consultati pagina Ghidul si Criteriile de eligibilitate ale Programului de Donatii Autodesk.

As putea obtine donatii de licente daca am achizitionat un produs Autodesk in ultimii 3 ani?

Nu. Daca organizatia pe care o reprezentati a achizitionat un produs de software Autodesk in ultimii 3 ani, este absolut necesar sa solicitati acordul Autodesk, inainte de a adresa o solicitare de produs catre TechSoup Romania. Urmati pasii descrisi mai jos pentru a solicita acordul Autodesk:  

1.      Trimiteti un email pe adresa technologyimpact@autodesk.com.

2.      In acest email trebuie sa includeti urmatoarele informatii:

a.      Numele si datele de contact ale organizatiei pe care o reprezentati,

b.      Numele produsului/produselor Autodesk pe care organizatia dvs. le-a cumparat

c.      Costul total cu aproximatie al acestor produse,

d.      Data aproximativa a achizitiei,

e.      De unde ati cumparat aceste produse (de exemplu: de pe website-ul Autodesk.com sau de la un vanzator).

3.      Odata ce primiti acordul Autodesk prin email, puteti efectua o solicitare de produs Autodesk prin intermediul website-ului techsoup.ro. Puteti consulta lista completa a produselor de software Autodesk disponibile prin ProgramulTechSoup Romania program page.

Nota: Acordul Autodesk nu garanteaza ca organizatia dumneavoastra este eligibila pentru donatie. Organizatia dumneavoastra trebuie sa indeplineasca in continuare criteriile de eligibilitate pentru a fi calificata de TechSoup Romania in programul de donatii si pentru a fi astfel complet eligibila pentru donatii de produse Autodesk. Va rugam sa consultati pagina Ghidul de eligibilitate Autodesk  pentru mai multe informatii.

Intrebari tehnice

Cum pot afla daca computerul meu indeplineste specificatiile tehnice de hardware?

Puteti cerceta si compara specificatiile de hardware ale calculatorului organizatiei dumneavoastra cu cerintele tehnice ale fiecarui produs de software vizitand urmatoarele pagini de internet:

Pentru versiunea OS X si pentru specificatiile de hardware ale Mac, va rugam consultati pagina About this Mac.

Cum descarc, instalez si activez un produs Autodesk?

Mai jos gasiti informatii despre cum va puteti inregistra in Programul TechSoup Romania, cum puteti solicita o donatie de produs, despre cum va puteti inregistra pentru Autodesk, cum puteti descarca, instala si activa produsul ce va intereseaza.

Cum va puteti inregistra in Programul TechSoup Romania

1.      Accesati sectiunea Register your organization pe website-ul www.techsoup.ro, daca nu sunteti deja inregistrati.

2.      Asociatia TechSoup Romania va valida organizatia pe care o reprezentati, asigurandu-se astfel ca organizatia dumneavoastra este o organizatie non profit, legal constituita si stabilind astfel daca aceasta este eligibila pentru donatii de produse Autodesk. Organizatiile eligibile trebuie sa indeplineasca anumite criterii de eligibilitate subliniate pe pagina Ghidul si Criteriile de Eligibilitate ale Programului de Donatii Autodesk.

Cum puteti solicita o donatie de produs de software

1.      Daca organizatia dumneavoastra este eligibila pentru donatii de produse Autodesk, puteti face solicitari de donatii pe pagina Autodesk program page.

2.    Dupa ce veti trimite solicitarea, TechSoup Romania va trimite un email de confirmare ce va contine un cod PIN si un link necesar pentru activarea produsului solicitat.

Inregistrarea si descarcarea produsului de software

Emailul de confirmare pe care il veti primi va contine instructiunile referitoare la cum sa utilizati codul PIN si cum sa va inregistrati, precum si despre cum sa instalati produsul dvs.

Ce pot face daca intampin probleme la descarcarea produsului de software?

Incercati inca o data procedura de descarcare disponibila pe Autodesk Account.

Trebuie sa inregistrez un cont Autodesk ID pentru a activa produsul?

Da. Contul Autodesk ID este de fapt legatura dumneavoastra cu licentele pentru produsele Autodesk precum si cu beneficiile de abonat. Va fi necesar sa inregistrati codul PIN primit de la TechSoup Romania, autentificandu-va in Autodesk Account, unde puteti accesa toate descarcarile si beneficiile, dar si solicitarile de asistenta. Produsul dvs. de software va solicita acest cod PIN si atunci cand veti utiliza pentru prima data produsul. In cazul in care nu aveti un cont Auodesk ID, vi se va solicita sa creati unul la fiecare dintre acesti pasi.

De ce mi se solicita un numar serial?

Dupa ce veti inregistra codul PIN, veti primi un email de la Autodesk. Acest email va confirma faptul ca abonamentul dumneavoastra a fost activat. Autodesk recomanda sa asteptati primirea acestui email pentru a incepe sa utilizati produsul de software. Odata primit acest email, vi se va solicita doar crearea contului Autodesk ID si parola, pentru a putea folosi produsul de software pe orice computer. Nu va fi necesar un numar serial pentru a putea folosi acest produs.

Ce trebuie sa fac in cazul in care nu primesc emailul de confirmare din partea Autodek?

Va rugam sa verificati adresa de email pe care ati inregistra-o pe contul de Autodesk ID pentru a inregistra codul PIN si daca emailul nu a fost blocat de filtrul spam. Daca dupa ce verificati sectiunea spam a casutei dumneavoastra de email, rezulta ca tot nu ati primit emailul de confirmare Autodesk, va rugam sa trimiteti un email pe adresa  technologyimpact@autodesk.com in care nu uitati sa mentionati codul PIN pe care ati incercat sa il inregistrati.

Unde pot gasi asistenta tehnica?

Daca ati descarcat, instalat si intampinati probleme de activare, va rugam sa vizitati pagina Autodesk Account.

 

Autodesk pune de asemenea la dispozitie, urmatoarele resurse pentru ca organizatiile beneficiare sa invete cum sa foloseasca produsele de software.

Autodesk YouTube Channel — pentru filme video demonstrative

Autodesk University — programe de invatare, conectare si explorare, disponibile la cerere

Autodesk Knowledge Network — asistenta, invatare si legaturi cu comunitatea

Autodesk Sustainability Workshop — asistenta in inginerie si arhitectura sustenabila pentru profesori si studenti

Autodesk Design Academy — o colectie de cursuri, proiecte si materiale de asistenta pentru profesori si studenti

Autodesk Virtual Agent — o colectie de intrebari frecvente, link-uri de descarcare ajutatoare.

 

Centrul Autorizat de Training Autodesk ( Autodesk Authorized Training Center (ATC®)  ofera asistenta de baza de taxa, inclusiv cursuri si certificari.