Programul de donații CISCO - întrebări frecvente

Accesarea produselor Cisco 

Câte produse Cisco pot solicita?

O organizație poate face 1 solicitare Cisco într-un an fiscal (1 iulie an curent – 30 iunie anul următor), iar taxele administrative pentru produsele solicitate nu pot depăși un total de 2.500 USD.

Solicitările de produse Cisco nu pot include și alte produse din afara gamei de produse Cisco. Orice alte produse trebuie solicitate separat, în altă solicitare. Introduceti toate produsele Cisco pe care le doriți într-o singură solicitare și finalizați solicitarea. O solicitare se consideră finalizată în momentul primirii emailului de confirmare a solicitării pe adresa de email a organizației.

 

Produsele pe care le solicit prin intermediul Programului de donatii Cisco sunt noi sau recondiționate?

Toate produsele Cisco achizitionate prin Programul de donații Cisco sunt noi.

 

Care sunt pașii următori după plasarea solicitării de produse Cisco?

Dupa finalizarea plasării solicitării de produse Cisco, aceasta va fi analizată suplimentar din perspectiva eligibilității, verificându-se încă o dată dacă organizația pe care o reprezentați îndeplinește criteriile de eligibilitate solicitate de Cisco. Dacă organizația pe care o reprezentați nu îndeplinește aceste criterii, Cisco își rezervă dreptul de a refuza solicitarea de produse. În acest caz, TechSoup România nu va procesa plățile pentru solicitările refuzate și va returna integral organizațiilor sumele achitate. 

 

Când vor fi livrate produsele solicitate?

Toate solicitările Cisco vor fi supuse aprobării, astfel că livrarea poate dura până la 8 săptămâni. Este posibil ca produsele care fac parte dintr-o singură solicitare să fie livrate în mai multe transporturi. Din motive ce țin de particularitățile rețelei, disponibilitatea produselor, programările pe an fiscal, toate produsele din programul de donații Cisco pot suferi modificări sau întârzieri, fără notificare.

Cisco își rezervă dreptul de a înlocui donațiile cu produse cu functionalitate echivalentă pentru orice solicitare primită. Detaliile de livrare și informațiile legate de contractul SMARTnet, ce vă este pus la dispoziție de Cisco, sunt disponibile pe pagina "Istoric de activitate" din "Contul meu". De asemenea, veți primi și o notificare prin email cu informații suplimentare despre livrare, pe adresa de email cu care v-ați înregistrat în Programul TechSoup România.

 

Asistență tehnică

Organizatia pe care o reprezint va primi suport tehnic pentru produsele achizitionate?

Cisco oferă 5 ani de servicii suport Cisco SMARTnet. După această perioada, Cisco recomandă celor care  beneficiază de produsele companiei să facă o investiție proprie în reînnoirea anuală a contractului de service și suport SMARTnet, pe perioada în care sunt proprietarii echipamentului sau până când echipamentul este declarat ieșit din uz (EOL) și nu mai primește suport Cisco.

Suportul Cisco SMARTnet este gratuit și disponibil 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Mai multe informații despre suportul tehnic veți primi  după plasarea unei solicitări.

 

Restituiri și returnări

 

Care este politica de returnare a donațiilor Cisco?

Important: Pentru a restitui un produs solicitat prin intermediul programului de donație Cisco, produsele trebuie returnate în termen de 60 de zile de la data livrării.

În cazul în care doriți returnarea unui produs Cisco trebuie să ne trimiteți un email la adresa de email support(at)techsoup(dot)ro cu subiectul "Cerere returnare Cisco” cu următorul conținut:

Denumirea organizației

Numărul solicitării dumneavoastră

Cauza returnării și lista cu toate produsele pe care intenționați să le returnați

 

Un reprezentant al programului de donații Cisco va prelua cererea dumneavoastră și veți fi contactat pentru mai multe detalii.

 

Informații suplimentare 

Pentru informații suplimentare despre contribuția Cisco la creșterea capacității sectorului nonguvernamental vă rugăm să accesați Programul Cisco pentru organizații neguvernamentale.  

Pentru informații detaliate despre Programul TechSoup România vă rugăm accesați pagina de Intrebări frecvente.