Criterii de eligibilitate și validare pentru organizații neguvernamentale

Programul TechSoup România este derulat în România de Asociația Techsoup România în parteneriat cu TechSoup.

Criterii și condiții de eligibilitate pentru înregistrarea și validarea organizației în Programul TechSoup România

Programul TechSoup România este deschis tuturor organizațiilor neguvernamentale înregistrate legal în România în Registrul Național ONG al Ministerului Justiției, care își desfășoară activitatea conform OG 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu completările și modificările ulterioare. 

Orice organizație neguvernamentală din România care își desfășoară activitatea conform OG 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu completările și modificările ulterioare, se poate înscrie și valida în Programul TechSoup România și comunitatea TechSoup România completând formularul de înscriere aflat pe www.techsoup.ro împreună cu transmiterea următoarele documente valide, scanate:

·         Certificat de Înscriere în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor acordat de o Judecătorie de pe teritoriul României

·         Certificat de Identificare Fiscală acordat de Agenția Națională de Administrare Fiscală

·         Statutul Organizației, autentificat (paginile scanate ale documentului original)

 

Această procedură este obligatorie pentru înscrierea și validarea organizației în Programul TechSoup România și este similară nivelul TechSoup Global Network.

Procedura de înregistrare și validare pentru organizatii neguvernamentale din România este detaliată pe această pagină: înscriere în Programul TechSoup Romania

 

Înregistrarea în Programul TechSoup România și validarea organizației de către Programul TechSoup România este gratuită și nu este condiționată de accesarea de produse software sau servicii cloud. Află aici ce alte beneficii primești pentru organizația ta: înscriere în programul TechSoup Romania

 

 

Criterii și restricții de eligibilitate pentru solicitarea de produse software pentru ONG-uri prin Programul TechSoup Romania

Fiecare dintre companiile partenere ale programului în România solicită în plus îndeplinirea unor criterii de eligibilitate de către organizațiile neguvernamentale care accesează produsele lor prin Programul TechSoup România, catalogul de produse pentru ONG-uri www.techsoup.ro. Aceste criterii sunt stabilite de compania parteneră și sunt agreate și valabile la nivel global pentru toate organizațiile neguvernamentale care accesează produsele companiei prin Programul TechSoup.

Stabilirea eligibilității pentru produsele companiei partenere poate fi realizată de Programul TechSoup România doar în baza consultării documentelor constitutive ale organizației aplicante, menționate ca fiind obligatorii mai sus, precum și a oricăror altor documente și informații necesare despre activitatea organizației, conform criteriilor companiilor partenere ale TechSoup.

În plus, fiecare companie parteneră are la nivel global restricții de solicitare de software, care privesc numărul maxim de licențe pe care o organizație îl poate solicita, numărul maxim de titluri de produse și ciclurile de obținere ale produselor de către organizațiile nonprofit care le solicită.

 

Criteriile de eligibilitate și restricțiile de comandă ale fiecărei companii partenere în România sunt detaliate în paginile menționate mai jos sau în Catalogul de produse software www.techsoup.ro:

 


• Programul de donații Adobe

• Programul de credite Amazon Web Services

Programul de donații Autodesk

Programul de donații Bitdefender

• Programul de donații Cisco

• Programul de donații Microsoft

• Programul de donații Symantec

• Programul de donații Tableau

 

To comment, Log in or Sign up