Criterii și condiții de eligibilitate pentru înregistrarea și validarea organizației în Programul TechSoup România

Programul TechSoup România este deschis tuturor organizațiilor neguvernamentale înregistrate legal în România în Registrul Național ONG al Ministerului Justiției, care își desfășoară activitatea conform OG 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu completările și modificările ulterioare. 

Orice organizație neguvernamentală din România care își desfășoară activitatea conform OG 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu completările și modificările ulterioare, se poate înregistra și valida în Programul TechSoup România completând formularul de înscriere de pe www.techsoup.ro și transmiterea următoarelor documente valide, scanate:

·         Certificat de Înscriere în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor acordat de o Judecătorie de pe teritoriul României

·         Certificat de Identificare Fiscală acordat de Agenția Națională de Administrare Fiscală

·         Statutul autentificat al Organizației (paginile scanate ale documentului original, semnat)

Această procedură este obligatorie pentru orice organizație care se înregistrează în Programul TechSoup România.

 

Pașii de înregistrare și validare pentru organizații neguvernamentale din România sunt detaliați aici: înregistrare și validare în Programul TechSoup România

Înregistrarea în Programul TechSoup România și validarea organizației de către Programul TechSoup România este gratuită și nu este condiționată de accesarea de produse software sau alte servicii.

 


Criteriile de eligibilitate și restricțiile pentru solicitarea de produse software prin Programul TechSoup România, pe www.techsoup.ro

 

Fiecare dintre companiile partenere ale programului în România solicită îndeplinirea unor criterii suplimentare de eligibilitate de către organizațiile neguvernamentale care accesează produsele lor prin Programul TechSoup România.

Aceste criterii sunt stabilite de compania parteneră și sunt agreate și valabile la nivel global pentru toate organizațiile neguvernamentale care accesează produsele companiei respective prin Programul TechSoup.

Stabilirea eligibilității pentru produsele companiei partenere poate fi realizată de Programul TechSoup România doar în baza consultării documentelor constitutive ale organizației aplicante, menționate mai sus ca fiind obligatorii, precum și a oricăror altor documente și informații necesare despre activitatea organizației, conform criteriilor companiilor partenere ale TechSoup.

În plus, fiecare companie parteneră are la nivel global restricții de solicitare de software, care privesc numărul maxim de licențe sau servicii pe care o organizație îl poate solicita, numărul maxim de titluri de produse și ciclurile de obținere ale produselor de către organizațiile nonprofit care le solicită.

 

Criteriile de eligibilitate și restricțiile de comandă ale fiecărei companii partenere în România sunt detaliate mai jos sau în secțiunea "Produse software" pe www.techsoup.ro, pentru fiecare companie parteneră în parte:

Adobe

• Adobe Cloud

• Adobe Unlimited

• Amazon Web Services

• Asana

Autodesk

Bitdefender

• Box

• Cisco

• Microsoft

• Microsoft Discount

• Symantec Desktop

• Symantec Enterprise

• Tableau Software

• Veritas

• Zoom

 

Pentru detalii despre serviciile și oportunitățile care pot fi obținute direct de la companii partenere prin Codul de Validare TechSoup, puteți parcurge secțiunea: cloud și alte oferte pentru ONG