Întrebări frecvente despre actualizarea contului organizației tale în programul TechSoup

Contul de TechSoup al organizației mele a expirat. Ce s-a întâmplat?

Dacă primești acest mesaj atunci când dorești să soliciți produse de software sau să generezi un nou cod de validare (token), înseamnă că contul organizației tale este mai vechi de 2 ani. Un cont expirat nu înseamnă că ai pierdut statutul de organizație membră în TechSoup, ci doar că trebuie să actualizăm datele la fiecare 2 ani.

 

Ce trebuie să fac?

Folosind adresa de email de contact înregistrată în contul de TechSoup al organizației tale te rugăm să trimiți pe adresa noastră support@techsoup.ro următoarele documente și informații:

  • certificatul fiscal,
  • ultima versiune a statutului, în formă legalizată,
  • certificatul de înregistrare în Registrul asociațiilor și fundațiilor de la Ministerul Justiției,
  • noua adresa de email de contact a organizației, doar în cazul în care dorești schimbarea celei înregistrate în prezent;  
  • numărul de telefon,
  • contul bancar în format IBAN,
  • numele utilizatorului individual autorizat să opereze în contul TechSoup și adresa sa de email, daca este diferită de adresa de email de contact a organizației;  
  • adresa paginii de internet a organizației tale.

 

Când voi putea utiliza din nou contul organizației?

Echipa Programului TechSoup va verifica informațiile și documentele pe care le-ai trimis anterior și va decide asupra revalidării contului organizației pe www.techsoup.ro pentru următorii 2 ani. Procesul de actualizare a contului organizației tale în TechSoup poate dura 5 zile lucrătoare. Te rugăm să verifici actualizarea contului organizației din contul tău de utilizator de pe www.techsoup.ro. După finalizarea procesului de actualizare, vei putea solicita din nou produse de software și genera noi coduri de validare.

Dacă ai întrebări despre procesul de actualizare a contului organizației în Programul TechSoup, te rugăm să ne scrii la support@techsoup.ro. Îți mulțumim!