Întrebări frecvente despre actualizarea contului organizației tale în programul TechSoup

Contul de TechSoup al organizației mele a expirat. Ce s-a întâmplat?

Dacă primești acest mesaj atunci când dorești să soliciți produse de software sau să generezi un nou cod de validare (token), înseamnă că contul organizației tale este mai vechi de 2 ani. Un cont expirat nu înseamnă că ai pierdut statutul de organizație membră în TechSoup, ci doar că trebuie să actualizăm datele la fiecare 2 ani.

 

Ce trebuie să fac?

Folosind adresa de email de contact înregistrată în contul de TechSoup al organizației tale te rugăm să trimiți pe adresa noastră support@techsoup.ro următoarele documente și informații:

  • certificatul fiscal,
  • ultima versiune a statutului, în formă legalizată,
  • certificatul de înregistrare în Registrul asociațiilor și fundațiilor de la Ministerul Justiției,
  • noua adresa de email de contact a organizației, doar în cazul în care dorești schimbarea celei înregistrate în prezent;  
  • numărul de telefon,
  • contul bancar în format IBAN,
  • numele utilizatorului individual autorizat să opereze în contul TechSoup și adresa sa de email, daca este diferită de adresa de email de contact a organizației;  
  • adresa paginii de internet a organizației tale.

 

Când voi putea utiliza din nou contul organizației?

Echipa Programului TechSoup va verifica informațiile și documentele pe care le-ai trimis anterior și va decide asupra revalidării contului organizației pe www.techsoup.ro pentru următorii 2 ani. Imediat după ce îți confirmăm revalidarea printr-un email trimis pe adresa de contact organizației, vei putea solicita din nou produse de software și genera noi coduri de validare.

Dacă ai întrebări despre procesul de actualizare a contului organizației în Programul TechSoup, te rugăm să ne scrii la support@techsoup.ro. Îți mulțumim!