Traininguri si resurse gratuite de învățare pentru ONG-uri

Contul de TechSoup al organizației mele a expirat. Ce s-a întâmplat?

Dacă primești acest mesaj atunci când te autentifici în contul tău pe techsoup.ro pentru a solicita produse de software sau pentru a genera un nou cod de validare (token), înseamnă că contul organizației tale este mai vechi de 2 ani. Un cont expirat nu înseamnă că organizația a pierdut statutul de membră în TechSoup, ci doar că este necesar să actualizăm informațiile și documentele sale. Acest proces se întâmplă conform Criteriilor generale de eligibilitate și acces în TechSoup, la fiecare 2 ani.

Ce trebuie să fac?

Folosind adresa de email instituțională declarată în TechSoup a organizației tale, te rugăm să trimiți pe adresa noastră support@techsoup.ro următoarele documente și informații:

  • Certificatul de Înregistrare fiscală;
  • ultima versiune a Statutului, în formă autentică, adică fie semnat de fondatori, fie atestat de un avocat;
  • Certificatul de Înregistrare în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor eliberat de Judecătorie;
  • noua adresa de email de contact a organizației, doar în cazul în care dorești schimbarea celei înregistrate în prezent;  
  • numărul de telefon;
  • contul bancar în format IBAN;
  • numele utilizatorului individual autorizat să opereze în contul TechSoup și adresa sa de email, daca este diferită de adresa de email de contact a organizației;  
  • adresa paginii de internet a organizației tale.

 Când voi putea utiliza din nou contul organizației?

Echipa Programului TechSoup va verifica informațiile și documentele pe care le-ai trimis anterior și va decide asupra revalidării contului organizației pe www.techsoup.ro pentru următorii 2 ani. Procesul de actualizare a contului organizației tale în TechSoup poate dura 5 zile lucrătoare. Te rugăm să verifici actualizarea contului organizației din contul tău de utilizator de pe www.techsoup.ro. După finalizarea procesului de actualizare și revalidare, vei putea solicita din nou produse de software și genera noi coduri de validare.

Dacă ai întrebări despre procesul de actualizare a contului organizației în Programul TechSoup, te rugăm să ne scrii la support@techsoup.ro. Îți mulțumim!