Cum înregistrez un ONG în Programul TechSoup România

Programul TechSoup România este cea mai amplă inițiativă nonprofit de creștere a capacității organizațiilor neguvernamentale din România, sprijinind misiunea acestora de a face lumea mai echitabilă prin utilizarea tehnologiei și a inovațiilor digitale moderne în beneficiul comunității. Prin acest program se asigură resurse, training și inspirație în modul de folosire a tehnologiei. 

Peste 3.000 organizații nonprofit din România sunt deja parte din Programul TechSoup România, având acces la produse software și servicii cloud. În fiecare an transferăm către organizații neguvernamentale produse software și servicii în valoare de peste 1 milion de USD.

Și organizația ta se poate înregistra, gratuit, în doar 20 minute și 2 pași digitali:

 

Pasul 1. Îți faci cont de utilizator individual pe www.techsoup.ro

Intră pe www.techsoup.ro/join/signup. Completează fără diacritice sau ghilimele numele de utilizator individual și adresa de email. Vei primi pe adresa de email introdusă pașii pentru activarea contului. Accesează linkul din emailul primit și activează astfel contul tău de utilizator individual.

Dacă emailul tău nu permite vizualizarea de mesaje în format html, s-ar putea să nu poți accesa linkul - dă-ne un semn pe support@techsoup.ro si vom activa manual contul.

Păstrează la îndemână numele de utilizator și parola - sunt cheia de intrare în contul din care vei solicita produse software prin TechSoup sau vei obține Codul de Validare TechSoup necesar pentru solicitarea de servicii cloud.

 

Pasul 2. Înregistrează organizația pe care o reprezinți pe www.techsoup.ro

Odată autentificat în contul tău activ de utilizator individual de pe www.techsoup.ro, accesează pagina Înregistrează-ți ONG. Vei avea nevoie de mai puțin de 15 minute pentru completarea formularului de înscriere. Completează numele organizației, așa cum apare în Certificatul de Identificare Fiscală, fără diacritice, ghilimele sau alte caractere non-latine. 

Nu îți face griji dacă numele organizației este mai lung decât numărul de caractere alocat câmpului. Pune o formă prescurtată și va fi actualizat ulterior de către echipa Techsoup.

Completează cu atenție câmpul 'adresa de email a organizației'. Recomandat este să folosești o adresă generală a organizatiei de tipul office@, contact@, numeorganizatie@.

Această adresă de email este foarte importantă din 2 motive: aici vei primi întreaga corespondență (solicitări de software, newslettere de la Asociația Techsoup, noutăți despre Programul TechSoup), dar mai ales aici vei primi și Scrisorile de licențiere din partea companiilor partenere și cheile de activare ale licențelor pentru produsele de software pe care le vei solicita.

Completează secțiunea 'adresa organizației' așa cum apare în Certificatul de Identificare Fiscală (sediul social, nu adresa de corespondență).

În cel de-al doilea câmp dedicat adresei poți completa adresa locului în care îți desfășori activitatea, dacă este diferită de cea a sediului. Nu uita să completezi și câmpurile pentru localitate, județ, CIF.

Încarcă documentele organizației: Statutul semnat de fondatori și autentificat, Certificatul de Înregistrare Fiscală și Certificatul de Înregistrare în Registrul Național ONG (Registrul Asociațiilor și Fundațiilor). Adaugă ultimul raport de activitate sau o prezentare pe scurt a proiectelor organizației. Dacă nu ai solicitat deja de la Judecătorie Certificatul de Înregistrare în Registrul ONG, ne poți trimite documentul Încheiere de ședință emis de Judecătorie care dispune înscrierea organizației în Registrul Special.

Notă tehnică: dacă documentele organizației tale depășesc 15MB, trimite-le la support@techsoup.ro după ce ai terminat de completat și trimis online formularul de înscriere al ONG-ului.

Echipa noastră validează fiecare organizație care se alătură Programului TechSoup Romania și stabilește eligibilitatea acesteia în conformitate cu criteriile companiilor noastre partenere și criteriile generale de eligibilitate ale Programului. Află mai multe despre criteriile de eligibilitate ale Programului TechSoup România, aici: eligibilitate

Verifică emailul organizației tale: acolo vei primi imediat dupa completarea formularului un mesaj de confirmare a primirii informațiilor și, după finalizarea procesului de validare, un mesaj cu informații despre rezultatul procesului de validare și eligibilitatea organizației tale pentru produsele software de pe www.techsoup.ro sau alte servicii cloud oferite de parteneri TechSoup. Procesul de validare al organizației poate dura până la 20 zile lucrătoare.

Salvează adresa de email support@techsoup.ro în agenda emailurilor furnizate (cont individual și a organizației) pentru a preîntâmpina ajungerea mesajelor TechSoup în spam. 

Nu uita că te autentifici pe www.techsoup.ro cu adresa de email a utilizatorului individual și parola doar de tine știută și ai acces la contul organizației. Urmărește inboxul adresei de email a organizatiei pentru noutăți despre Asociația Techsoup și pentru a descărca produsele de software solicitate prin Programul TechSoup.

Îți recomandăm ca înregistrarea și validarea în Programul TechSoup România să fie realizată direct de către reprezentanții organizației, nu de terți.

 

Pasul 3. Solicită produse software, participă la trainingurile noastre sau obține cloud și alte oferte disponibile pentru organizații nonprofit

Alege produsele software necesare organizației tale din secțiunea "Produse software", participă în Școala Digitală pentru ONG - ONG Online la cursurile noastre online și offline sau aplică pentru cloud și alte oferte direct la companii partenere.

În secțiunea de "Produse software" de pe www.techsoup.ro, organizațiile eligibile pot avea acces la zeci de produse profesionale software sau servicii, de la cel mai recent sistem de operare Windows la cel mai recent pachet de Office, antivirus de la Bitdefender, credite pentru servicii Amazon Web Services, sisteme profesionale de conferință și webinarii de la Zoom și multe, multe altele.

Pentru fiecare produs solicitat vei contribui cu taxă de administrare cu o valoare cuprinsă în general între 4%-10% din valoarea de piață a produsului. Pentru că suntem un ONG nonprofit ca și tine, această taxă ne ajută să să administrăm programul, să îl ducem la cât mai multe organizații neguvernamentale din România și să creăm resurse gratuite de învățare cu ajutorul cărora ONG-urile să utilizeze tehnologia la maximum în Școala Digitală pentru ONG - ONG Online.

Odată validată, organizația ta poate solicita și servicii și oferte direct către companii partenere, cu ajutorul Codului de Validare Techsoup. Descoperă aici ce ți-ar putea ajuta organizația (soluții de productivitate de la Google sau Microsoft; soluții de fundraising și promovare): cloud și alte oferte pentru ONG

Ca să înțelegi mai bine cum funcționează și cum te poate ajuta Programul TechSoup România, nu uita să parcurgi informațiile despre criteriile de eligibilitate pe care trebuie să le îndeplinească organizația ta și informațiile din centrul nostru de ajutor și întrebări frecvente.

 

 

Ține minte despre noi:

Înregistrarea și validarea în Programul TechSoup România sunt gratuite. Nu trebuie să soliciți produse software dacă nu ai nevoie de ele. Poți accesa doar serviciile cloud sau training-urile gratuite.

TechSoup este un program global nonprofit prin care facilităm accesul exclusiv al organizațiilor neguvernamentale din toată lumea, la tehnologie și inovații digitale moderne, precum și la training pentru utilizarea acestora într-un mod cât mai benefic. 

În România, programul este derulat în parteneriat de către Asociația Techsoup, organizație locală independentă și nonprofit, membră în TechSoup Global Network și TechSoup, organizație din Statele Unite ale Americii. 

Află cine este Asociația Techsoup în România. Citește despre misiunea, programele noastre și parteneriatul global cu TechSoup: cine și ce este Asociația Techsoup și Programul TechSoup