Întrebări frecvente despre Codul de Validare

Ce este un cod de validare?

     Un cod de validare este un cod unic pe care îl utilizează reprezentantul organizației validate de Asociația TechSoup România. Codul este folosit pentru a avea acces la produse și servicii destinate organizațiilor neguvernamentale.

     De îndată ce acest cod este folosit cu succes, organizația este considerată validată de către furnizorul serviciilor și produselor solicitate în program.

 

Cum arată un cod de validare?

Un cod de validare are o formulă de tipul 123a4567@numeleorganizațieimele629

 

Cum primesc un cod de validare?

     Codurile de validare sunt generate în cadrul Programului TechSoup România și oferite unei persoane reprezentante a organizației respective.

     Întrucât un cod de validare expiră după 60 de zile, vă recomandăm să le creați doar în momentul în care aveți nevoie de ele.

     Dacă sunteți persoana reprezentantă a organizației înscrisă în Programul TechSoup România:

1.       Intrați în contul dumneavoatră TechSoup România;

2.       Pe pagina contului dumneavoastră, accesați secțiunea Cod de validare;

3.       Dați click pe Adăugați un nou cod de validare;

4.       Introduceți numele, prenumele și adresa de email a persoanei care va utiliza acest cod de validare;
Important! Această persoană trebuie să fie autorizată să reprezinte organizația dumneavoastră. De exemplu, poate fi personal angajat, voluntar, un membru din conducerea organizației sau o persoană externă care ajută organizația cu expertiza lui. Vă rugăm să nu creați coduri de validare pentru persoane care nu sunt autorizate să acționeze în numele organizației dumneavoastră.

5.       Dați click pe Adăugați un nou cod de validare. Noul cod de validare este generat automat;

6.       Dacă ați creat codul de validare ca să îl utilizați dumneavoastră:

a.       Copiați codul de validare,

b.      Introduceți-l în rubrica unde este cerut.

7.        Dacă ați creat codul de validare pentru o altă persoană autorizată să acționeze în numele organizației:

a.       Copiați codul de validare;

b.      Trimiteți-l pe email către persoana autorizată;

c.       Ulterior, persoana autorizată va introduce codul de validare în rubrica unde este cerut inițial.

 

8.       Dacă nu sunteți persoana de contact a organizației membre TechSoup România, va trebui să contactați persoana respectivă și să îi cereți să emită pentru dumneavoastră un cod de validare.

a.       Un cod de validare va fi creat pentru dumneavoastră doar în condițiile în care sunteți o persoană autorizată să acționeze în numele organizației.

 

9.       Dacă organizația dumneavoastră nu a fost încă înregistrată și validată de TechSoup România:                          

a.      Va trebui inițial să parcurgeți procedura de înregistrare;

b.      După ce organizația dumneavoastră a fost validată și confirmată ca îndeplinind criterile de eligibilitate, veți putea crea un cod de validare urmărind procedura explicată mai sus.

 

Ce pot face după ce primesc codul de validare?

1.       Pentru a accesa servicii și produse create pentru ONG-uri de către companii sau furnizori care lucrează cu TechSoup România, vi se va solicita să dovediți validitatea organizației prin intermediul codului de validare.

2.       Copiați codul de validare din contul TechSoup România și introduceți-l în rubrica unde este cerut.

 

Cât de des va trebui să utilizez un cod de validare?

     Pentru a accesa serviciile și produsele, va trebui să introduceți o singură dată codul de validare. Pot exista situații în care să fie nevoie să utilizați codul de validare de mai multe ori, pe parcursul procesului de aplicare.

     Până la data expirării, veți putea folosi același cod de validare pentru a accesa servicii și produse de la mai multe companii donatoare.

 

Când expiră codul meu de validare?

     Fiecare cod de validare expiră după 60 de zile.

     Întrucât un cod de validare expiră după 60 de zile, vă recomandăm să le creați doar în momentul în care aveți nevoie de ele.

     Expirarea codului de validare nu are impact asupra serviciilor existente. De exemplu, dacă utilizați un cod de validare pentru a accesa servicii și produse și acest cod expiră, acest lucru nu va afecta faptul că organizația dumneavoastră a fost validată.

 

Cum procedez când un cod de validare expiră înainte de a fi utilizat?

     Deținătorul contului TechSoup România poate actualiza codul de validare expirat.

     Odată cu actualizarea, în locul codului expirat este generat un nou cod de validare, cu o nouă perioadă de valabilitate de 60 de zile.

     Dacă sunteți persoana reprezentantă a organizației înscrisă în Programul TechSoup România:

1.       Intrați în contul dumneavoatră TechSoup România;

2.       Identificați codul de validare expirat, prezent în lista din contul dumneavoastră (alături de codul de validare veți găsi numele și adresa de email a persoanei pentru care a fost generat codul).

3.       Dați click pe Actualizare. Apoi un nou cod de validare va fi generat automat.

4.       Dacă ați actualizat codul de validare ca să îl utilizați dumneavoastră:

a.       Copiați codul de validare,

b.      Introduceți-l în rubrica unde este cerut.

 

10.   Dacă ați actualizat codul de validare pentru o altă persoană autorizată să acționeze în numele organizației:

a.       Copiați codul de validare;

b.      Trimiteți-l pe email către persoana autorizată;

c.       Ulterior, persoana autorizată va introduce codul de validare în rubrica unde este cerut inițial.

 

Câte coduri de validare pot solicita?

În calitate de reprezentant al organizației dumneavoastră, puteți solicita un număr nelimitat de coduri de validare.

 

De ce am nevoie de un nou cod de validare?

     În caz de necesitate, deținătorul contului TechSoup România poate actualiza un cod expirat sau poate crea unul nou.

     De exemplu, dacă deținătorul contului dorește să aplice la un produs sau serviciu diferit, acesta poate alege generarea unui nou cod de validare, în locul actualizării codului deja existent.

 

Alte persoane din organizația mea pot avea fiecare în parte coduri de validare?

     Da. Codurile de validare pot fi create pentru orice persoană care este autorizată să acționeze în numele organizației, când accesează servicii și produse prin intermediul codului de validare.

     Întrucât un cod de validare expiră după 60 de zile, vă recomandăm să le creați doar în momentul în care aveți nevoie de ele.

To comment, Log in or Sign up