Codul de Validare TechSoup

Ce este codul de validare TechSoup?

●     Codul de validare TechSoup este un cod unic al organizației pe care ți-l generezi în contul organizației pe www.techsoup.ro și îl folosești pentru a accesa diferite produse și servicii de tehnologie oferite direct de către diferiți parteneri ai TechSoup, cum ar fi de exemplu cele prezentare aici: soluții de productivitate și alte oportunități;

●     Codul de validare ți-l auto-generezi intrând în contul organizației, pe www.techsoup.ro, în "Contul meu" și secțiunea "Cod de validare";

●     Un cod de validare are o formulă de tipul 123a4567@numeleorganizațieimele629 - îl poți reînnoi/actualiza oricând sau poți genera oricâte ai nevoie, în "Contul meu" pe www.techsoup.ro, secțiunea "Cod de validare".

 

Cum îmi generez un cod de validare pentru organizația mea?

●     Dacă ești persoana reprezentantă a organizației înscrisă în Programul TechSoup România:

1.       Intri în contul tău individual pe TechSoup România;

2.       În secțiunea "Contul meu", accesează opțiunea Cod de validare;

3.       Dă click pe Adăugați un nou cod de validare;

4.       Introdu numele, prenumele și adresa de email a persoanei care va utiliza acest cod de validare;
Important! Această persoană trebuie să fie autorizată să reprezinte organizația din care faci parte. De exemplu, poate fi personal angajat, voluntar, un membru din conducerea organizației sau o persoană externă care ajută organizația cu expertiza ei. Te rugăm să nu creezi coduri de validare pentru persoane care nu sunt autorizate să acționeze în numele organizației din care faci parte.

5.       Dă click pe Adăugați un nou cod de validare. Noul cod de validare este generat automat;

6.       Dacă ai creat codul de validare ca să îl utilizezi chiar tu:

a.      Copiază codul de validare,

b.      Introdu-l în rubrica în care este cerut.

7.        Dacă ai creat codul de validare pentru o altă persoană autorizată să acționeze în numele organizației:

a.      Copiază codul de validare;

b.      Trimite-l pe email către persoana autorizată;

c.       Ulterior, persoana autorizată va introduce codul de validare în rubrica în care este cerut inițial. 

8.       Dacă nu ești persoana de contact a organizației membră în programul TechSoup România, va trebui să contactezi persoana respectivă și să îi ceri să emită pentru tine un cod de validare.

a.       Un cod de validare va fi creat pentru tine doar în condițiile în care ești o persoană autorizată să acționeze în numele organizației.

9.       Dacă organizația din care faci parte nu a fost încă înregistrată și validată de TechSoup România:                          

a.      Va trebui inițial să parcurgi procedura de înregistrare;

b.      După ce organizația a fost validată și confirmată ca îndeplinind criterile de eligibilitate, vei putea crea un cod de validare urmărind procedura     explicată mai sus.

 ●     Întrucât un cod de validare expiră după 60 de zile, îți recomandăm să le creezi doar în momentul în care ai nevoie de ele.

 

Ce pot face după ce mi-am generat codul de validare?

1.       Pentru a accesa servicii și produse create pentru ONG-uri de către companii sau parteneri care lucrează cu TechSoup România, ți se va solicita să dovedești validitatea organizației prin intermediul codului de validare.

2.       Copiază codul de validare din contul TechSoup România și introdu-l în rubrica în care este cerut.

 

Când expiră codul de validare?

●     Fiecare cod de validare expiră după 60 de zile, dar poate fi reînnoit oricând ai nevoie.

●     Expirarea codului de validare nu are impact asupra serviciilor existente. De exemplu, dacă utilizezi un cod de validare pentru a accesa servicii și produse, iar acest cod expiră, validarea organizației nu va fi afectată.

 

Cum procedez când un cod de validare expiră înainte de a fi utilizat?

●     Îl actualizezi. Când actualizezi, este generat un nou cod de validare, cu o nouă perioadă de valabilitate de 60 de zile. 


●     Dacă ești persoana reprezentantă a organizației înscrisă în Programul TechSoup România:

1.       Intră în contul tău pe TechSoup România;

2.       Identifică acel cod de validare expirat, prezent în lista din contul tău (alături de codul de validare, vei găsi numele și adresa de email a persoanei pentru care a fost generat codul).

3.       Dă click pe Actualizare. Apoi un nou cod de validare va fi generat automat.

4.       Dacă ai actualizat codul de validare ca să îl utilizezi tu:

a.      Copiază codul de validare,

b.      Introdu-l în rubrica în care este cerut.

●     Dacă ai actualizat codul de validare pentru o altă persoană autorizată să acționeze în numele organizației: 

a.      Copiază codul de validare;

b.      Trimite-l pe email către persoana autorizată;

c.      Ulterior, persoana autorizată va introduce codul de validare în rubrica în care este cerut inițial.

 

Cât de des pot să utilizez un cod de validare?

●     Pentru a accesa serviciile de la o anumită companie parteneră, va trebui să introduci o singură dată codul de validare. Pot exista situații în care să fie nevoie să utilizezi codul de validare de mai multe ori, pe parcursul aceluiași proces de aplicare.

●     Poți folosi același cod de validare pentru a accesa servicii și produse de la mai multe companii donatoare. Când expiră, îl reînnoiești cu un singur click.

 

Câte coduri de validare pot genera?

Oricâte. În calitate de reprezentant al organizației tale, poți genera un număr nelimitat de coduri de validare.

 

De ce aș avea nevoie de un cod nou de validare?

●     Poți fie actualiza un cod expirat, fie crea unul nou.

●     Dacă dorești să aplici la un produs sau serviciu diferit, poți alege să generezi un cod nou de validare, în locul actualizării codului deja existent.

 

Pot genera coduri de validare pentru alte persoane din organizația mea?

●     Da. Codurile de validare pot fi create pentru orice persoană care este autorizată să acționeze în numele organizației, când accesează servicii și produse prin intermediul codului de validare.