Informații și întrebări frecvente despre Programul TechSoup Romania

Programul TechSoup România este creat și derulat de organizații nonprofit pentru organizații nonprofit. Peste 3000 de organizații din România sunt înscrise în program.

Am strâns aici, într-un singur loc, toate informațiile care te pot ajuta să înțelegi mai bine Programul TechSoup România, cum să navighezi pe www.techsoup.ro și cum să accesezi produsele software, soluțiile cloud și alte oportunități oferite direct de companii partenere.

 

Înregistrarea și contul organizației pe www.techsoup.ro: 

Cum îmi înregistrez organizația?

Ce este obligatoriu să știu despre înregistrarea în Programul TechSoup România?

Unde găsesc criteriile de eligibilitate pentru înregistrarea și validarea organizației?

Cum îmi generez Codul de Validare TechSoup?

Cum mă autentific în contul meu pe www.techsoup.ro? Mi-am uitat parola și/sau numele de utilizator pentru organizația mea

 

Solicitarea de produse software prin Programul TechSoup România, pe www.techsoup.ro:

Care sunt criteriile de eligibilitate și restricțiile pentru solicitarea de produse software prin Programul TechSoup România?

Cum solicit produse software prin Programul TechSoup România?

Ce trebuie să știu despre produsele Cisco prin Programul TechSoup România?

Ce trebuie să știu despre produsele Microsoft din Programul TechSoup România?

Cum descarc și instalez produsele Microsoft prin sistemul Volume Licensing Service Center?

Cum descarc si instalez produsele Microsoft Office 2019?

 

Cloud și alte servicii și oportunități pentru organizația ta, direct de la companii partenere: 

Ce servicii de cloud și alte oportunități sunt disponibile pentru organizația mea?

Ce este un Cod de Validare TechSoup?

Ce este Google for Nonprofit?

Ce este Microsoft for Nonprofits si Office365 Nonprofit?

 

Despre noi:

Ce este Programul TechSoup România?

 

Ce fac dacă nu găsesc o soluție pentru întrebarea mea?

Scrie-ne la support@techsoup.ro  - nu uita să incluzi în mesaj numele tău, al organizației nonprofit pe care o reprezinți și un număr de telefon de contact.

Încercăm să răspundem tuturor mesajelor în cel mai scurt timp, dar discutăm cu o comunitate care cuprinde peste 3000 de organizații membre, deci poate dura până la 72 de ore să revenim la fiecare în parte.