Microsoft Office 2016 – eficienta si lucru in echipa

Microsoft Office 2016 – eficienta si lucru in echipa 

Noul Microsoft Office 2016 este disponibil acum si pentru organizatiile nonprofit din Romania. Ne bucuram sa vi-l prezentam!

Ce este nou in Microsoft Office 2016

Microsoft Office 2016 aduce functionalitati si versiuni moderne ale aplicatiilor clasice de desktop: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote si Skype for Business. Veti lucra mai eficient in echipa si veti avea acces de oriunde, oricand si de pe orice dispozitiv la toate informatiile si documentele organizatiei voastre.

Share mai simplu: Invita-ti colegii sa editeze si sa lucreze pe acelasi document cu tine, folosind butonul de “Share” pe care-l gasesti acum si in Word, PowerPoint sau Excel. In plus, integrarea cu Skype for Business te ajuta sa ai mesagerie vocala si chat la un click distanta.

Editare in timp real in Word: Poti vedea ce scriu colegii tai, folosind aplicatia de desktop Word. Trebuie doar sa salvezi un document in aplicatia OneDrive for Business si sa-ti inviti colegii sa lucrati impreuna. Uita de copy-paste si de documentele cu multe variante.

Vizualizare de date in Excel: Cu noile functii din Excel, poti transforma mai usor cifrele in grafice, printr-un simplu click. 

Prezentari Power Point mai usoare: Cu noul Power Point din Office 2016 poti lucra in acelasi timp, cu mai multi colegi, pe aceeasi prezentare.

Smart Lookup: Prin integrarea cu motorul de cautare Bing, aceasta optiune iti permite sa gasesti informatii contextualizate indiferent daca lucrezi in Word, Excel, Outlook sau PowerPoint. Spre exemplu, daca citesti un text si nu cunosti un termen, selectezi cuvantul si apesi Smart Look si afli imediat ce inseamna. Informatiile sunt adunate de pe Bing si Wikipedia si tu nu trebuie sa mai iesi din document sau sa accesezi browserul pentru navigare.

Protectia datelor: Administratorii IT pot crea reguli si politici prin care autorii documentelor pot avea un control mai mare asupra optiunilor de editare si partajare in Word, Excel si PowerPoint. Cu aceste reguli setate, utilizatorii vor sti in orice moment cand se afla in pericol de a trimite informatii confidentiale in exteriorul organizatiei.

Outlook 2016 – inbox mai inteligent. Outlook 2016 are o functie de cautare extrem de rapida si inteligenta. In plus, exista optiunea sa iti fie filtrate automat emailurile cu o prioritate redusa. 

Iata cu video cu toate motivele pentru care merita sa faci upgrade catre noul Office 2016. 

Pentru organizatiile neguvernamentale eligibile, noul Office 2016 este disponibil in 3 variante. Alege-o pe cea care se potriveste organizatiei tale:

- Office Professional Plus (include asigurare de software)

- Office Standard (include asigurare de software)

- Office 2016 pentru Mac

Alatura-te comunitatii TechSoup si afla pentru ce produse software este eligibila organizatia ta neguvernamentala.