Noul Office, disponibil deja pentru organizații neguvernamentale în catalogul TechSoup România

By: admin
29 January 2013 - 12:27pm

Cea mai nouă versiune a Microsoft Office este deja disponibilă pentru organizațiile neguvernamentale din România prin programul de donații Microsoft al TechSoup România.

Organizațiile neguvernamentale din România pot alege versiunile de Office Standard sau Professional din catalogul online aflat pe www.techsoup.ro, iar devenind membre în comunitatea TechSoup pot învăța și cum să folosească noile aplicații cât mai eficient în activitatea lor cu ajutorul resurselor, webinarele și articolelor TechSoup.


Noul Office oferă o serie de noi opțiuni și beneficii în comparație cu Office 2010, cum ar fi integrarea cu SkyDrive – serviciul de arhivare și lucru online al Microsoft, noi opțiuni grafice, posibilitatea de a deschide și edita documente PDF în Word și sincronizarea documentelor cu mai multe dispozitive, prin SkyDrive. Acum, poți începe să lucrezi un document pe computerul de la muncă și să continui pe un alt computer, laptop sau tabletă deoarece Office va salva în SkyDrive toate modificările aduse documentului.


Ce este nou?

Una dintre cele mai importante noi caracteristici a Office este integrarea cu sistemul cloud – sistemul de arhivare și lucru online, SkyDrive.


Aplicația web Microsoft Office permite echipei organizației să creeze, să editeze și să distribuie documente online. Poți adăuga comentarii într-un document Word, iar colegii pot răspunde direct în document, prin email sau pe Skype. Mai mult decât atât, poți începe să lucrezi într-un document pe desktopul tău, apoi să continui pe un alt calculator sau tabletă.

 

Una dintre primele caracteristici pe care le veți observa la Office este faptul că veți putea deschide documente PDF utilizând Word și vezi putea edita paragrafele, listele, tabelele, conținutul documentului PDF ca și când ai edita un document Word.

Word include noi template-uri și instrumente de design, ținând minte automat ultimul punct din document în care lucrai. Poți închide un document și reveni asupra sa mai târziu, continuându-ți munca chiar din locul în care ai ajuns ultima oară. În noul Word, colaborezi mai eficient: poți răspunde punctual unui comentariu în Word.

 

Cea mai nouă versiune de Excel te ajută să utilizezi datele organizației tale într-un mod mult mai intuitiv și puternic vizual. Excel îți va recomanda tabele și grafice în funcție de datele pe care vrei să le prezinți și îți va permite să vizualizezi și distribui fișiere de lucru prin intermediul Lync. Mai mult decât atât, Excel va memora și va recunoaște formatările tale și le va auto-completa fără a utiliza macrocomenzi.



În timp ce îți realizezi slideshowurile, PowerPoint îți va sugera variații pentru schema de culori utilizată și pentru template-ul ales. PowerPoint include și noi instrumente care te vor ajuta în ceea ce privește alinierea textului, a graficelor și a elementelor vizuale. PowerPoint mai include și varianta îmbunătățită a Presenter View și o aplicație PowerPoint web care permite lucrul colaborativ pe o prezentare, cu persoane atât din interiorul organizației, cât și invitați din afara acesteia.

Noul OneNote îți va permite să accesezi însemnările și ideile tale de pe orice dispozitiv, datorită integrării cu sistemul cloud, SkyDrive. Poți utiliza aplicația OneNote Mobile pe Windows Phone, iOS și Android. Iar dacă utilizezi browserul, trebuie doar să deschizi aplicația OneNote Web App.

OneNote îți permite acum integrarea de imagini, video și foi de calcul Excel în însemnările tale. De asemenea, poți include linkuri, hărți și schițe de mână. 



Noile opțiuni Outlook îți permit să îți gestionezi  mai bine conturile de email, să coordonezi orarul echipei și să poți organiza mai bine listele tale cu sarcini de lucru. Noua versiune Outlook include, de asemenea, opțiunea Peeks – care îți va permite să vizualizezi calendarul tău, dar și să îl distribui, astfel încât alte persoane să vadă când ești disponibil. Totodată, Outlook dispune acum și de o opțiune de vizualizare a stării vremii, ajutându-se să îți planifici ziua și călătoriile.


Office, optimizat pentru Windows 8


 

Organizațiile neguvernamentale eligibile pot solicita și donații de upgrade la Windows 8 Professional și Windows 8 Enterprise.

Cu un design nou și adaptat pentru dispozitivele mobile, Windows 8 a regândit complet sistemul de operare Windows. Acesta păstrează o serie de opțiuni cu care eram obișnuiți la Windows 7, dar aduce și o serie de schimbari, precum renunțarea la butonul de Start în favoarea unei aplicații integrate sau accesul mult mai ușor la serviciile de cloud/arhivare și lucru online.

În articolele noastre puteți afla totul despre Windows 8 și noul Office pentru organizații neguvernamentale din articolele noastre, iar în februarie vom trece în revistă pentru voi, într-un webinar împreună cu colegii noștri de la ITSpark, toate schimbările Office importante pentru organizația voastră neguvernamentală.