DocuSign Business Pro Edition, 1-Year Initial Subscription - Access to Discounted Rates

DocuSign Square Product Logo
SKU: G-49995
Taxă de administrare: €79.00
Description: 

 

NOTĂ: Produsele de software DocuSign, disponibile prin acest program, generează o semnătură electronică simplă. Vă rugăm ca înainte de a solicita acest produs, să verificați ce tip de semnătură electronică necesită documentele dumneavoastră: simplă sau extinsă. Pentru mai multe informații despre tipurile de semnătură electronică, vă rugăm consultați prevederile legislației românești și vizitați pagina Semnătura electronică în România.

 

Ediția Business Pro DocuSign este un serviciu web care vă permite să încărcați și să trimiteți documente pentru a obține semnătura electronică simplă. DocuSign le trimite linkuri semnatarilor, care își pot adăuga semnăturile de pe orice dispozitiv cu acces la internet. Semnatarii nu au nevoie de un cont DocuSign pentru a semna documentele. Dumneavoastră și ceilalți semnatari puteți vizualiza, descărca și tipări oricând documentele finalizate.

Această ofertă asigură acces la o reducere de peste 75% la un abonament anual din Ediția Business Pro DocuSign pentru un utilizator. Licența îi permite utilizatorului să încarce în platforma DocuSign și să genereze semnături simple pentru până la 100 de documente pe an. După ce solicitați această ofertă prin Programul TechSoup România, veți plăti abonamentul pentru un an, în valoare de 99.84 USD, direct partenerului DocuSign. Pentru mai multe informații mergeți la secțiunea Detalii și Costurile Serviciului de mai jos.

Beneficii pentru organizații

DocuSign Business Pro Edition vă ajută să creșteți flexibilitatea organizației dumneavoastră, permițând ca documentele să fie semnate din orice loc și la orice oră. Puteți utiliza DocuSign pentru următoarele tipuri de documente: 

  • Strângeri de fonduri: cereri de finanțare, reînnoiri de abonament, contracte comerciale de sponsorizare
  • Resurse umane: distribuirea și luarea la cunoștință a regulamentelor de ordine internă, acorduri de confidențialitate, în cadrul procesului de integrare a unui nou angajat sau voluntar în cadrul organizației, schimb de formulare
  • Gestionarea voluntarilor: în cadrul procesului de înregistrare a voluntarilor, în înregistrarea evenimentelor
  • Achiziții: acorduri, contracte cu vânzătorii, comenzi, specificații de lucru, confirmarea comenzilor, facturi, certificate de conformitate
  • Juridic: acorduri de confidențialitate și distribuirea acestora în rândul angajaților, colaboratorilor, licențiere, conformitate
  • Finanțe: aprobări interne, raportarea cheltuielilor, audit
  • IT: urmărirea activelor, raportarea incidentelor, autorizarea mentenanței

Funcții majore

  • Alegerea surselor și a stocării: Puteți încărca documente Word, PDF și alte tipuri de documente, fie din computer, fie din platformele de stocare de documente precum Box, Dropbox, Google Drive și OneDrive. Documentele sunt stocate în cloud-ul DocuSign, dar pot fi mutate în contul organizației din platformele de stocare de documente.
  • Șabloane: Puteți crea șabloane reutilizabile care salvează etichetele câmpurilor și plasarea câmpurilor, orientarea fluxului de operațiuni și alte setări.
  • Documente atașate la site-uri: DocuSign PowerForms vă permite să creați documente ce pot fi semnate, pe care le puteți atașa în site-ul sau portalul organizației, securizat pentru a le furniza semnatarilor un serviciu automat la cerere.
  • Trimitere multiplă: Puteți trimite același document unui număr mare de destinatari și puteți urmări cine răspunde.
  • Comentarii: Expeditorii și semnatarii pot posta comentarii, întrebări și răspunsuri în interiorul documentelor și pot fi notificați în timp real despre noile comentarii și răspunsuri. Comentariile sunt salvate ca parte a tranzacției.
  • Plăți DocuSign: Puteți să vă conectați contul gateway de plăți la DocuSign pentru a colecta plăți la momentul semnăturii. Metodele de plată disponibile în acest moment, includ Stripe, Braintree/PayPal și Authorize.Net.

Aflați mai multe pe site-ul DocuSign.

Asistență

Acest abonament include Planul de Asistență Standard DocuSign.

Alegeți cu atenție

Taxa de administrare TechSoup aferentă solicităii acestui produs NU este rambursabilă, iar produsul NU poate fi schimbat.

Obținerea acestui produs

Atunci când TechSoup Romania vă aprobă solicitarea de software, DocuSign vă trimite un mesaj pe adresa de e-mail a organizației dumneavoastră, cu instrucțiuni pentru obținerea și activarea acestui produs.

 

Detalii și costurile serviciului

Cerințele sistemului Vedeți cerințele sistemului DocuSign.
Prețuri reduse Această ofertă vă oferă acces la un preț redus pentru un abonament de un an la Ediția Business Pro DocuSign. După ce solicitați această ofertă și plătiți taxa de administrare către TechSoup România, veți utiliza cardul bancar al organizației pentru a plăti 99.84 USD, contravaloarea abonamentului anual direct către DocuSign.
Continuarea serviciului după un an După încheierea perioadei inițiale de un an, DocuSign vă va reînnoi automat abonamentul la același preț, dacă nu alegeți să anulați.
Abonați existenți Clienții existenți DocuSign NU pot solicita oferta TechSoup Romania pentru a-și reînnoi abonamentele.
Abonații Ediției Standard Dacă aveți un abonament la Ediția Standard DocuSign, obținut prin TechSoup Romania, NU puteți solicita acest produs pentru a-l upgrada la Business Pro.
Previzualizarea DocuSign

Pagina principală DocuSign conține un scurt demo în format video.

Dacă aveți un cont de trial gratuit DocuSign, va trebui să creați un cont nou, utilizând o adresă diferită de e-mail pentru a activa acest abonament cu discount. Conturile de probă nu pot fi asociate cu conturile necesare activării aceastei oferte.