Programul TechSoup România este deschis tuturor organizațiilor neguvernamentale înregistrate legal în România în Registrul Național ONG al Ministerului Justiției, care își desfășoară activitatea conform OG 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu completările și modificările ulterioare. 

Orice organizație neguvernamentală din România care își desfășoară activitatea conform OG 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu completările și modificările ulterioare, se poate înregistra și valida în Programul TechSoup România completând formularul de înscriere de pe www.techsoup.ro la care trebuie să atașeze următoarele documente valide, scanate:

  • Certificatul de Înregistrare Fiscală acordat de Agenția Națională de Administrare Fiscală
  • Statutul autentic al organizației (paginile scanate ale documentului original, semnat de fondatori sau atestat de avocat)
  • Certificatul de Înscriere în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor acordat de o Judecătorie de pe teritoriul României
Această procedură este obligatorie pentru orice organizație care se înregistrează în Programul TechSoup România.

Pașii de înregistrare și validare pentru organizații neguvernamentale din România sunt detaliați aici: înregistrare și validare în Programul TechSoup România

Înregistrarea și validarea unei organizații în Programul TechSoup România sunt gratuită și nu sunt condiționate de accesarea de produse software sau alte servicii.


Criteriile de eligibilitate și restricțiile pentru solicitarea de produse software prin Programul TechSoup România, pe www.techsoup.ro

Fiecare dintre companiile partenere ale programului în România solicită îndeplinirea unor criterii suplimentare de eligibilitate de către organizațiile neguvernamentale care accesează produsele lor prin Programul TechSoup România.

Aceste criterii sunt stabilite de compania parteneră și sunt agreate și valabile la nivel global pentru toate organizațiile neguvernamentale care accesează produsele companiei respective prin Programul TechSoup.

Stabilirea eligibilității pentru produsele companiei partenere poate fi realizată de Programul TechSoup România doar în baza consultării documentelor constitutive ale organizației aplicante, menționate mai sus ca fiind obligatorii, precum și a oricăror altor documente și informații necesare despre activitatea organizației, conform criteriilor companiilor partenere ale TechSoup.

În plus, fiecare companie parteneră are la nivel global restricții de solicitare de software, care privesc numărul maxim de licențe sau servicii pe care o organizație îl poate solicita, numărul maxim de titluri de produse și ciclurile de obținere ale produselor de către organizațiile nonprofit care le solicită.


Criteriile de eligibilitate și restricțiile de comandă ale fiecărei companii partenere în România sunt detaliate mai jos sau în secțiunea "Produse", pentru fiecare companie parteneră în parte:

Adobe

 Adobe Cloud

 Adobe Unlimited

• Amazon Web Services

 Asana

Autodesk

Bitdefender

• Box

• Cisco

• DocuSign Donated

• DocuSign Discounted

• Microsoft

• Microsoft Discount

• NortonLifeLock

• Tableau Software

• TeamViewer Donated

• TeamViewer Discounted

• Veritas

• Zoom

Pentru detalii despre serviciile și oportunitățile care pot fi obținute direct de la companii partenere prin Codul de Validare TechSoup, vizitați: cloud și alte servicii pentru ONG