Programul de Donații Microsoft

 

 

 

 

 

Cum pot afla dacă organizația mea este eligibilă pentru programul de donații Microsoft? 


Vă invităm să vizitaţi secţiunea Criteriile de Eligibilitate Microsoft. 





Câte produse poate  comanda organizaţia mea? 


Fiecare organizaţie eligibilă poate să solicite cel mult 10 titluri de software, cu cel mult 50 de licenţe per titlu de grup într-un ciclu de comandă de doi ani, cu următoarele excepţii: 

-       Organizaţiile pot cere o singură licenţă de server pe titlu şi cel mult 50 de licenţe Client Access License (CAL) și nu se pot comanda două titluri de server identice în cazul solicitării titlurilor de server. După finalizarea ciclului de comandă de doi ani, organizația poate relua comenzile, păstrând aceleași reguli de comandă

-       Licențele de server și CAL-urile aferente, sunt considerat a fi două titluri separate în stabilirea limitei celor 10 titluri. 

 

Organizațiile pot comanda licențe adiționale pentru titlurile de software pe care l-au primit deja prin programul Programul de Donații Software Microsoft  (ca parte a comenzii precedente din ciclul de doi ani). Acest lucru este valabil chiar dacă titlul actual este deja o versiune actualizată a software-ului original. Aceste comenzi nu vor conta la stabilirea limitei de 10 titluri. Totuși numărul total al licențelor pentru acest titlu (între cele două comenzi) nu poate depăși 50. 

Important: Excepție de la informațiile prezentate mai sus face produsul Windows Get Genuine, pentru care se poate plasa o singură comandă per organizatie, în limita a 50 de licențe.


De câte ori pot comanda produse?


Fiecare organizație eligibilă poate să solicite produse de mai multe ori pe an, într-un ciclu de comandă de doi ani, respectând criteriile Micorsoft și numărul maxim de produse care poate fi solicitat.
Ciclul de doi ani începe la prima comandă a unei organizații. Totalul produselor comandate în perioada de doi ani nu poate depăși 10 titluri și 50 de licențe pe titlu (sau o licență pe titlu de server).


După ce au trecut doi ani de la prima comandă a organizației, limita de comenzi se resetează. De exemplu: o organizație care a comandat produse în data de 01/07/20013, poate să comande 10 noi titluri și 50 de licențe pe titlu (sau o licență pe titlu de server) din data de 01/07/2015.

 

Excepție de la informațiile prezentate mai sus face produsul Windows Get Genuine, pentru care se poate plasa o singură comanda per organizație, în limita a 50 de licențe.  

 

 

 

 


Există un număr minim de produse pe care trebuie să îl comand?


Nu există un număr minim de produse pe care trebuie să îl comandați. O organizația poate solicita unul sau mai multe produse, în funcție de nevoile prezente pe care le are. Pentru mai multe informații cu privire la modalitatea de comandă, vă rugăm să vizitați secțiunea Lansarea unei Comenzi.

 

Important: Excepție de la informațiile prezentate mai sus face produsul Windows Get Genuine, pentru care se poate plasa o singură comanda per organizație, în limita a 50 de licențe.   

 

 

Cum comand?

 

Vă rugăm accesați pagina Lansarea unei comenzi pentru informații cu privire la comandarea produselor dorite.

 

Important: În cazul produselor Get Genuine – Microsoft este necesar să plasați o comandă separat, în care să includeți doar acest produs. 




Care este durata de livrare a produselor solicitate ? 

După achitarea și confirmare plății taxei de administrare,  veți primi un email pe adresa cu care v-ați înregistrat cu datele de acces ale contului organizației pe VLSC - Volume Licensing System Center. Emailul cu datele despre contul VLSC va ajunge la dumneavoastră în 5-10 zile de la data efectuării plății. Accesul la acest cont vă permite descărcarea produselor solicitate. 

 

 


În ce format și cum voi primi produsele ? 


Comenzile sunt onorate cu ajutorul Microsoft Open Licensing. Dumneavoastră veți primi: 

 

-          Un email de informare cu privire la faptul că comanda dumneavoastră Open License a fost procesată de Microsoft

-           Un email de confirmare  pentru comandă

 

Emailul de confirmare va conține:  

-          Numerele de autorizație

-          Indicații cum să descărcați numărul de licență de pe pagina Microsoft  

 

 

Important: Este necesar să păstrați și să salvați emailurile de licențiere pe care le primiți. Acestea constituie dovada legală a achiziției produsului. 

 

 

Software Assurance 

 

Ce este Software Assurance? Cum se aplică la comanda mea? 


Software Assurance (SA) este un program Microsoft care asigură upgrade gratuit la versiuni ulterioare ale unui produs software în perioada de doi ani de la comanda inițială.


Mai mult, dacă accesați site-ul și Catalogul de produse în perioada de doi ani și solicitați licențe adiționale pentru produsele care au fost upgradate, asta nu va conta la stabilirea limitei de șase titluri. Numărul licențelor pe care le comandați totuși va conta la stabilirea limitei de 50 de licențe pe titlu. 


La oricare comandă pentru licențe sau titluri Microsoft prin site, veți găsi în descrierea produsului dacă pachetul conține Software Assurance sau nu.

 

 

Cum pot beneficia de Software Assurance?

Pentru a beneficia de upgrade gratuit prin intermediul Software Assurance, este necesar să vă logați în contul VLSC (Volume Licensing System Center) al organizației (contul pe care l-ați utilizat la descărcarea softwareului anterior) și să urmați pașii următori:

-          Selectați meniul Downloads and Keys din bara de navigație.

-          Alegeți din lista prezentată produsul pe care doriți să îl downloadați

-          Apăsați Download pentru produsul dorit

-          Selectați metoda dorită de download, limba și sistemul de operare (dacă este necesar).

Apăsați Download pentru versiunea dorită. Dacă utilizați un browser web pentru download, va apărea o casetă cu Save As. Vă alegeți folderul în care doriți să salvați fișierul și dați Save. Dacă utilizați download manager, se va deschide aplicația și va începe downloadarea.

 

 

 

 


Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez produsele?


Dacă doriți să returnați unul sau mai multe produse prin Programul Microsoft Software Donations, este necesar să returnați întreaga comandă  la TechSoup România. Pentru a accepta returnarea, este obligatoriu ca organizația să nu accesseze cheiile de licență de pe siteul Microsoft. 


Vă rugăm să ne trimiteți un email pe adresa support@techsoup.ro  având subiectul ’Solicitare returnare produse’ și să ne furnizați următoarele informații:


* Numele organizației


* Numărul de înregistrare al organizației


* Numărul de confirmare a comenzi


* Cauza returnării


În cazul în care doriți să mai lansați o comandă vă vom anunța în dată ce contul dvs. a fost resetat.


Important: Pentru a primi banii înapoi pentru produsele comandate prin Programul Microsoft Software Donations, acestea trebuie să fi returnate la cel mult 60 de zile de la primirea lor. 


Odată ce produsele returnate vor fi recepționate de TechSoup România veți primi banii înapoi în cel mult 20 de zile lucrătoare și limita comenzilor în contul de pe site va fi resetată.

 

 



Cum pot afla mai multe despre contribuția Microsoft la sectorul neguvernamental? 

Pentru a veni în sprijinul inițiativelor dumneavoastră Microsoft oferă resurse, recomandări și instrumente pentru a vă eficientiza munca și a vă îndeplini misiunea. Puteți regăsi toate aceste informații pe http://www.microsoft.com/about/corporatecitizenship/en-us/nonprofits/