Cum solicit produse software prin Programul TechSoup România

Organizația mea este înregistrată deja și este eligibilă pentru una sau mai multe companii partenere donatoare ale TechSoup România. Cum solicit produse?

Criterii de eligibilitate și restricții speciale pentru fiecare companie

Înainte de a solicita produse IT pentru ONG, asigurați-vă că ați parcurs cu atenție toate criteriile de eligibilitate și restricțiile pentru companiile care oferă produse prin TechSoup România.

 

 

 

Cum solicit produse?

Trebuie să vă autentificați pe platforma www.techsoup.ro, cu datele dumneavoastră de utilizator individual, mai precis cu NUMELE DE CONT INDIVIDUAL si PAROLA contului dumneavoastra individual. Contul individual este primul cont creat pentru a înregistra organizația în programul și comunitatea TechSoup România.

Daca nu le mai tineti minte, le puteti solicita automat accesand sectiunea recuperare parola si nume de utilizator.

Apoi, experiența de solicitare de produse este similară celei unui magazin online sau achiziției dintr-un magazin online. Veți accesa catalogul de produse software (sectiunea PRODUSE SOFTWARE din meniul principal), veți căuta produsul pe care îl doriți pentru organizația dumneavoastră și apoi îl veți adăuga în cosul dumneavoastră de produse: "Produsele mele", "Adauga in produsele mele". Veti finaliza solicitarea si ulterior veti primi pe adresa de email a organizatiei: factura proforma si fiscala aferenta taxei de administrare si informații despre descarcare si cheile de licenta de la compania de la care ati solicitat produse.

Atentie: Există restricții la adăugarea de produse de la companii donatoare diferite în același coș. Parcurgeti mai jos restricțiile la adăugarea produselor în coșul dumneavoastră de produse, "Produsele mele". Ca regulă generală, cea mai simplă modalitate de a nu întâmpina probleme de restricții este să creați o solicitare separată pentru fiecare companie parteneră de la care solicitați produse.

 

Am uitat parola sau/și numele de utilizator individual cu care m-am înregistrat. Ce fac?

Daca ati uitat parola sau numele de utilizator, accesati informatiile din pagina Recuperare parola si nume de utilizator. Urmati instructiunile si solicitati o noua parola si numele de utilizator aici: 

AM UITAT PAROLA SAU UTILIZATORUL

 

Cum aleg produsele?

În catalogul de produse, puteti căuta produse utilizând diferite criterii - după partenerul donator, după anumite categorii de produs, după limba produsului, după platforma computerului. Taxa de administrare pentru fiecare produs în parte este trecută în mod transparent în pagina fiecărui produs.

Adăugați cantitatea de produse de care aveți nevoie în secțiunea "Cantitate" a fiecărui produs și adăugați-l în cosul de produse, "Produsele mele". Nu uitați că există restricții de cantitate pentru fiecare companie parteneră donatoare în parte - le puteti parcurge in sectiunea "Eligibilitate si inregistrare" pentru fiecare în parte.

In orice moment puteti vizualiza produsele pe care le solicitați. Dupa ce ați adăugat produsele dorite, accesați pictograma cosului de cumpărături sau secțiunea "Produsele mele" ca să puteți finaliza solicitarea si urmariti pasii pana la primirea confirmarii pe email a primirii solicitarii.

 

Important: 1 solicitare de produse pentru fiecare companie în parte

Este necesar sa plasati solicitări distincte pentru fiecare partener donator, pentru ca fiecare dintre ele se duc catre sistemele fiecarei companii donatoare.

Exemplu: Dacă doriți să solicitați 2 licențe Office Standard 2016 (Microsoft), 1 licență Photoshop Elements (Adobe) și 2 licențe Internet Security 1 utilizator (Bitdefender) veți avea în final 3 solicitări distincte, pentru fiecare partener. Fiecare solicitare va conține doar produsele companiei respective.

 

Important: software special Microsoft Get Genuine - solicitare separată de orice altă solicitare

Microsoft Get Genuine este un sistem complet de operare Windows 10 care poate fi instalat pe un calculator care nu are un sistem de operare legal sau fara sistem de operare. Este un produs special de licentiere, care nu poate fi comandat decat 1 singura dată în toată viața organizației - "once in a lifetime product". Citiți mai multe despre restricțiile produsului pe această pagină: restricții produse Microsoft.

Pentru a solicita acest produs, trebuie sa faceti o solicitare separata de orice alt produs, inclusiv alte produse Microsoft. Finalizati această solicitare și apoi veti putea solicita și orice alte produse.

Vă recomandăm să solicitați anticipand dezvoltarea organizației dumneavoastră acest produs de licențiere de sistem de operare. De exemplu, pentru o organizație cu 4 calculatoare, puteți solicita 10 licențe, astfel încât să acopere nevoi viitoare.

Exemplu: Dacă doriți să solicitați 10 Microsoft Windows 10 Get Genuine si 10 Office Standard 2016 veti plasa două solicitări diferite: 1 solicitare pentru Get Genuine și 1 solicitare separată pentru celelalte produse Microsoft.

 

Cum finalizez solicitarea? 

- Accesați secțiunea "Produsele mele", revizuiți solicitarea și apăsați butonul "Finalizează".

- Veti fi invitat sa agreati restrictiile fiecarui donator in parte. Bifati aceste restrictii si apasati butonul "Finalizează". 

- Vi se va afișa un mesaj de confirmare a primirii solicitării și veți primi în același timp o factura proforma pentru taxa de administrare pe adresa de email a organizației dumneavoastră. 

Solicitarea nu este finalizata pana la vizualizarea mesajului final de confirmare si la primirea emailului care contine factura proforma pentru taxa de administrare.  

Cum plătesc?

Veți achita echivalentul totalului taxei de administrare din factura proformă: în RON, la cursul valutar oficial BNR din ziua plății, în contul IBAN al proformei. Pentru a eficientiza procesul, puteti trimite un email cu confirmarea de plata pe adresa support@techsoup.ro

La final de luna se va emite si o factura fiscala aferenta acestei plati pe care o veti primi automat pe adresa de email a organizatiei. 

Solicitarea confirmată va fi transmisă mai departe și va începe procesarea ei.  

Important: Toate solicitările sunt supuse aprobării. În eventualitatea în care solicitarea dumneavoastră nu poate fi acceptată - stoc limitat de produse sau alte motive de eligibilitate, veţi primi un răspuns imediat și o restituire integrală a taxelor de administrare achitate.

 

De ce o taxă de administrare?

Taxa de administrare ajută Asociația Techsoup și TechSoup Global Network să administreze programul, să îl extindă programul către cât mai multe organizații din România și să creeze programele de învățare gratuită pentru organizațiile înscrise. Taxa este identică pentru fiecare produs la nivel global - costul Windows Get Genuine este același și în România, și în Marea Britanie, și în Brazilia, și în Australia, și în Asia - și este până la 10% din valoarea produselor. În cazul Microsoft, pentru organizația ta înseamnă o economie de 95% din pretul de piață al produselor. Taxa de administrare a fiecărui produs apare în catalog sub fiecare produs și se achită 1 singură dată pentru fiecare produs/licență în parte.

 

Cum și când primesc produsele?

Produsele software sunt livrate doar electronic, deci pot fi descarcate de oriunde. Veți primi emailuri cu instrucțiuni de descărcare din partea companiilor donatoare și cu confirmarea licențierii produselor dumneavoastră. Aceste emailuri sunt documente cu valoare legală și este recomandat să le pastrați, salvați, tipăriți. Livrarea poate dura de la 5 zile până la 2 săptămâni, în funcție de procesele companiilor partenere.

Va recomandam sa realizati descarcarea si instalarea produselor in cel mai scurt timp posibil dupa primirea lor.

Produsele hardware CISCO sunt livrate gratuit la adresa oficială a organizației pe care ați completat-o la înregistrarea organizatiei. Pentru produsele CISCO, livrarea poate dura până la 90 de zile.

 

Aș dori consultanță în alegerea produselor. Mă puteți ajuta?

Din pacate, nu. Asociatia Techsoup nu poate oferi consultanță personalizată fiecărei organizații în parte pentru alegerea produselor potrivite pentru nevoile lor. Recomandarea noastră este să contactați un voluntar IT care să vă ajute să înțelegeți ce infrastructură IT aveți și ce va funcționa pentru dimensiunea și activitățile organizației dumneavoastră.

Totuși, în ceea ce privește produse uzuale pentru o organizație neguvernamentală, recomandarea noastră este să începeți cu un kit de bază pentru orice organizație, care ar putea conține:

- sisteme de operare, fie Microsoft Get Genuine, fie Windows Update;

- suită de productivitate Office, Standard sau Professional;

- sistem de antivirus Bitdefender;

- produse de editare a documentelor sau imaginilor Adobe: Acrobat Professional sau Photoshop Elements;

- produse si sisteme de backup si recuperare ale datelor dumneavoastra de la Symantec;

 

Ce fac dacă nu am găsit pe pagina TechSoup Romania răspuns la întrebarea mea?

Așteptăm mesajele voastre pe support@techsoup.ro unde încercăm să răspundem tuturor mesajelor în până la 48 de ore de la primirea lor. Te rugăm să verifici înainte să ne scrii și centrul de ajutor și întrebări frecvente din meniul principal.

To comment, Log in or Sign up